MEET DE RESULTATEN VAN EEN MARKETINGCAMPAGNE VOOR MICRO-INFLUENCERS

Als de campagne eenmaal voorbij is (geweldig werk!), Wil je je succes meten. Hier komen je doelen en geselecteerde statistieken om de hoek kijken.

Bekijk de doelen die u heeft gesteld voordat u met de campagne begon. En bekijk vervolgens de algehele prestaties en ook hoe elke beïnvloeder uw resultaten heeft beïnvloed.

• Hoe zijn uw statistieken veranderd?

• Welke micro-influencer genereerde de meeste verkopen?

• Is er iets dat u de volgende keer anders zou doen?

Vergeet ten slotte niet om de micro-influencers te bedanken voor de samenwerking. Het kan leuk zijn om ook uw campagneresultaten met hen te delen. Als het voor beide partijen een succes is geweest, zouden ze in de toekomst wellicht meer willen samenwerken.

Als uw campagne een succes is geweest, kunt u doorgaan met meer influencer-marketingcampagnes.

Anders krijg je misschien feedback van de micro-influencers over hoe je je campagnes kunt verbeteren.

https://www.nextchapter.agency/

https://www.nextchapter.agency/